۵۰ درصد لیست جبهه ایستادگی تهران قطعی شد/سر لیست تهران مشخص نیست ۵۰ درصد لیست جبهه ایستادگی تهران قطعی شد/سر لیست تهران مشخص نیست
تاریخ : سه شنبه 18 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

 

۵۰ درصد لیست جبهه ایستادگی تهران قطعی شد/سر لیست تهران مشخص نیست

انتخابات - پانا نوشت:

ابولقاسم رئوفیان  رییس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی گفت: در جلسه شب گذشته این جبهه 15 نفر برای لیست تهران قطعی شدند و بقیه این لیست تا 25 بهمن اعلام خواهند شد.
وي درباره سرلیست انتخاباتی جبهه ایستادگی در تهران تاکید کرد: هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده، اما جبهه ایستادگی تلاش می کند تا 25 بهمن ماه لیست انتخاباتی خود را هم در تهران و هم در شهرستان ها تکمیل و اعلام کند.
دبیرکل حزب ایران زمین درباره شانس جبهه ایستادگی در انتخابات، تحلیل های موجود درباره سبد رای جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری را رد کرد و گفت: معتقد به این تحلیل ها نیستم و فکر می کنم امروز مردم از درگیری های سیاسی و بداخلاقی های انتخاباتی و تخریب ها خسته شده اند و در پی مجموعه هایی هستند که اخلاق و معنویت رکن اساسی آن ها است و جبهه ایستادگی ایران اسلامی معنویت و اخلاق را لازمه فعالیت سیاسی به ویژه فعالیت انتخاباتی می داند و معتقد است معنویت و اخلاق باید گفتمان غالب این جبهه باشد.
برخی از تحلیلگران معتقدند در انتخابات پیش رو جبهه متحد اصولگرایان به دلیل حضور افراد شناخته شده در فهرست این جبهه شانس بیشتری در شهرهای بزرگ دارد درحالیکه جبهه پایداری به دلیل فعالیت و برنامه ریزی درون شهرستان ها می تواند در شهرهای کوچک از جبهه متحد اصولگرایان سبقت بگیرد.
رئوفیان تصریح کرد: رای مردم به فهرست جبهه ایستادگی ایران اسلامی رای به اخلاق و معنویت توام با سیاست است زیرا امروز این خلاء در جامعه ما وجود دارد




|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید